STOP THE PRESS!

Sony Interactive Entertainment Europe vahvisti PlayStation®VR:n julkaisupäivän ja julkaisupelit E3-messuilla

Vuotuisen E3-messujen yhteydessä järjestetyn tiedotustilaisuuden jälkeen Sony Interactive Entertainment Europe (SIEE) vahvisti PlayStation®VR (PS VR) -virtuaalitodellisuusjärjestelmän Euroopan julkaisupäiväksi 13.10.2016.

Sony Interactive Entertainment Europe julkaisee PlayStation VR -järjestelmän kahdessa erässä toimialueellaan, johon lukeutuu yhteensä 109 maata Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa ja Oseaniassa. PlayStation VR julkaistaan ensimmäisenä seuraavissa maissa 13.10.2016:

Alankomaat, Australia, Belgia, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Luxemburg, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Saudi-Arabia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekin Tasavalta, Uusi-Seelanti, Venäjä ja Yhdistyneet arabiemiirikunnat.

PlayStation VR -virtuaalitodellisuuslasien suositushinta Euroopassa on 399 euroa. Hinta voi vaihdella jälleenmyyjittäin sekä valuutasta ja verokannasta riippuen. SIEE julkistaa lisätietoja PlayStation VR:n saatavuudesta muilla markkina-alueilla lähikuukausina.

Seuraavat pelit tulevat saataville heti PlayStation VR:n julkaisun yhteydessä:

Rigs                                                                                €59.99

VR Worlds                                                                    €39.99

Until Dawn: Rush of Blood                                       €19.99

Super Stardust                                                             €19.99 [tai €9.99 päivitys]

Hustle Kings                                                                 €19.99 [tai €9.99 päivitys]

Tumble VR                                                                    €9.99

“PlayStation VR -virtuaalitodellisuusjärjestelmä vie PS4-pelikokemuksen uudelle tasolle”, sanoi Jim Ryan, President, Sony Interactive Entertainment Europe. ”PS VR:n julkaisun lähestyessä pääsemme vihdoin esittelemään yleisölle innovaatiomme ja tarjoamaan ainutlaatuisia pelikokemuksia, jotka osoittavat virtuaalitodellisuuden potentiaalin.”